Володимир Львович Хоменко
гірничий інженер, кандидат технічних наук, доцент
член науково-методичної підкомісії 185 Нафтогазова інженерія та технології сектору вищої освіти Науково-методичної ради МОН України
Освіта:
Державна гірнича академія України (1997, «Технологія і техніка розвідки родовищ корисних копалин», «Гірничий інженер»)
Науковий ступінь:
Кандидат технічних наук, 05.15.10 – буріння свердловин (2004), ДК № 025925 «Обґрунтування конструктивних параметрів планетарних доліт безударної дії».
Вчене звання:
Доцент кафедри техніки розвідки родовищ корисних копалин (2006), 02ДЦ №013757.
Підвищення кваліфікації:
1. Національна металургійна академія України (26.09.2016-31.03.2017). Кафедра інтелектуальної власності. Довідка про підсумки науково-педагогічного стажування та звіт про стажування.
2. Масовий відкритий онлайн-курс «General course on intellectual property». 2017. Всесвітня організація інтелектуальної власності (WIPO). Отримав сертифікат.
3. Масовий відкритий онлайн-курс «Introduction to the Patent Cooperation Treaty». 2017. Всесвітня організація інтелектуальної власності (WIPO). Отримав сертифікат.
4. Масовий відкритий онлайн-курс «Advanced course on software licensing including open source». 2018. Всесвітня організація інтелектуальної власності (WIPO). Отримав сертифікат.
5. Масовий відкритий онлайн-курс «Advanced course on collective management of copyright and related rights for policy makers». 2018. Всесвітня організація інтелектуальної власності (WIPO). Отримав сертифікат.
6. Масовий відкритий онлайн-курс IP Panorama. 2019. KIPO, KAIST, KIPA (всі Корея) та WIPO. Отримав сертифікат.
7. Онлайн-курс «CopyrightX». Harvard Law School (США). 2019. Отримав сертифікат.
8. Масовий відкритий онлайн-курс «Copyright for Educators & Librarians». 2018. Duke University (США). отримав сертифікат.
9. Масовий відкритий онлайн-курс «Introduction to Industrial Property: patents, designs, trademarks». 2018. Politecnico di Milano (Італія). Отримав сертифікат.
Читає лекції з дисциплін: ««Буріння свердловин на нафту і газ»», «Закінчування свердловин», «Направлене буріння», «Технології розробки і експлуатації нафтових і газових родовищ», «Інтелектуальна власність», «Основи патентної справи», «Буріння похило-скерованих свердловин», «Основи технічної творчості».
Загалом опублікував більше 70 наукових і навчально-методичних робіт. З них 5 патентів України на винаходи та один патент Республіки Казахстан.
Монографії:
1. Патентологія - монографія, 2015.
Навчальні посібники:
1. Ремонт свердловин - навчальний посібник, 2003.
2. Інтелектуальна власність - навчальний посібник, 2008.
3. Геологорозвідувальна справа і техніка безпеки - навчальний посібник, 2010
4. Інтелектуальна власність - підручник, 2012.
5. Геологічне право - навчальний посібник, 2015.
6. Патентологія - навчальний посібник, 2018.
7. Буріння свердловин: навч. посіб. / Є.А. Коровяка, В.Л. Хоменко, Ю.Л. Винников, М.О. Харченко, В.О. Расцвєтаєв ; М-во освіти і науки України, Нац. техн. ун-т «Дніпровська політехніка». – Дніпро: НТУ «ДП», 2021. – 292 с.
Підвищував свою кваліфікацію на різноманітних очних та дистанційних заходах.
Отримав такі сертифікати.
Professional Development Online Training Course “DIGITAL TEACHING”
Акредитація освітніх програм від А до Я: практичні кейси
IV International Scientific and Practical Conference "Science, practice and theory"
"Розробка та впровадження інтегрованих систем управління на основі керування ризиками"
Oil & Gas Industry Operations and Markets
Mining Engineering
Energy transition
Основы нефтегазового дела
General course on intellectual property
Introduction to the Patent Cooperation Treaty
Advanced course on software licensing including open source
Advanced course on collective management of copyright and related rights for policy makers
CopyrightX
Copyright for Educators & Librarians
Introduction to Industrial Property: patents, designs, trademarks
IP Panorama
English as a medium of instruction for academics
Moodle 3.7
Технологія розробки дистанційного курсу
Як створити масовий відкритий онлайн-курс
Онлайн-технологии в обучении
Engaging Students in Active Learning
New Assessment Strategies - The magic of feedback
D-TRANSFORM: University Strategies in the Digital Age
To Flip Or Not To Flip - Discover the flipped classroom methodology
Using Open Educational Resources in Teaching
For active participation in the III International scientific conference on E-Learning and Education